En cloudløsning kan gøre dine administrative opgaver i din forretning så meget nemmere. Når du gemmer i skyen, kan du give alle adgang til dokumenterne, og I kan arbejde på samme projekt, uanset hvor i verden I opholder jer.
Indholdsfortegnelse
Hvad er en cloud løsning
En cloud løsning er også det, vi også kalder “at gemme i skyen”, og det er en del af den digitalisering, der vinder frem i alle virksomheder i effektiviseringens navn. Fordelen ved en cloudløsning er, at alle, der er blevet tildelt adgang til filer og informationer, kan tilgå dem, uanset hvor de befinder sig i verden.
Fordele ved en cloudløsning
Når du vælger en cloudløsning, gør du din administration både nemmere og mere automatisk.
Med et cloud-baseret system, er dine data altid tilgængelige uanset hvor du er henne, og hvor du logger ind fra. Du skal ikke bekymre dig om serverkapacititet eller pladsmangel.
Nemmere samarbejde med kunder
Det er især en fordel, hvis du opbevarer mange data for dine kunder, hvor både du og din kunde arbejder på samme dokumenter – som f.eks. et marketing bureau.
Du kan give din kunde adgang til et bibliotek i din cloudløsning, og så kan I begge arbejde på samme projekt uden at skulle maile dokumenterne frem og tilbage. Det gør samarbejdet væsentligt nemmere.
De fleste cloud systemer snakker sammen. Det skærer en masse manuelt arbejde væk, hvilket betyder, at du får frigivet en masse tid til rent faktisk at skabe værdi for din forretning.
5 cloudløsninger vi anbefaler dig
med en administrativ virksomhed.
Cloudløsninger vi anbefaler til administrativ virksomhed
En cloudløsning er ikke begrænset til at være et sted, hvor du udveksler dokumenter med din kunde eller kolleger, selvom f.eks. et marketing bureau vil have stor glæde af sådan en løsning.
Her får du en række værktøjet, baseret på cloudløsning, som vi anbefaler dig, der driver et bureau eller anden virksomhed, der er tungt rent administrativt.
#1 Digitale kunderelationer
Hold styr på dine kunder, projekter og dit salg. Pipedrive hjælper dig til at tage aktion, og forstå hvor du skal forbedre dit salg. Systemet laver forecasts, så du kan fokusere på de deals der er mest sandsynelige at få i hus. Derudover har du alle informationer, samt korrespondence og aftaler vedrørende de enkelte kunder samlet et sted.
#2 Mobil tidsregistrering
Spar tid og få overblik. Intempus kan integreres med dit lønsystem, så det hele kører automatisk, og du slipper for at bruge tid på at taste det samme data ind i flere forskellige programmer. Derudover er det nemt for dine medarbejdere, at registrere deres timer på forskellige projekter, så I ved hvilke kunder der skal faktureres for hvad.
#3 Opbevar dine kontrakter digitalt med cloud løsning
Giv dine kunder en professionel oplevelse, også når I underskriver kontrakten. Udform, underskriv og opbevar dine kontrakter ét sikkert sted med Contractbook. Du ved altid hvor de er, og kan altid hurtigt tilgå dem, uden at skulle lede i papirstakke.
#4 Online regnskab
E-conomic er et komplet online regnskabsprogram. Det kan håndtere alle dele af din virksomhedsøkonomi.
Du får mulighed for skalering af et nyt erp system med moduler og yderligere integrationer af andre programmer.
Det betyder, at e-conomic anvendelig og helt unik i sin løsning til alle små og mellemstore virksomheder.
#5 Digital bilagshåndtering
Med en cloudløsning bruger du mindre tid på håndtering af dine bilag og mere tid på din forretningen.
Med edilion kan du nemt og hurtigt klare al din bilagshåndtering.
Du indlæser bilagene automatis, så du slipper for tastearbejdet. Alle bilag bliver automatisk valideret, og du skal blot godkende, så overføres de direkte til e-conomic.
Brug for hjælp til at finde den optimale løsning
Synes du, at det er svært at finde de optimale cloud-baserede løsninger til netop dit firma og få det integreret med salg, regnskab og alle de andre funktioner, der er i din virksomhed, så kontakt os endelig.